2014. július 8., kedd

Díj, helyzetjelentés

Sziasztok! Sajnálom, hogy ennyi kimaradt, de táborban voltam (baromi jó volt), aztán ahogy hazaértem, ettem, és mentem tovább a Voltra.. Szülinapi ajándék, kijutottam az Arctic-ra! Persze ezt még most sem tudom elhinni.. Na mindegy is. 
Szeretném iszonyúan megköszönni Christie-nek a díjjat! Életemben elsőre kaptam ilyet, szóval tényleg nagyon hálás vagyok! :)

Ami pedig a részt illeti, amint tudom, közzéteszem!



 Szabályok:
  • Írj magadról 10 dolgot!
  • Válaszolj 10 kérdésre!
  • Tegyél fel 10 kérdést!
  • Küldd el 10 embernek!

10. dolog rólam:

  1. 5 nap különbség van Ash és az én szülinapom között.. :3
  2. Imádom az Arctic Monkeyst, akárcsak Luke..
  3. Csak miattuk mentem a Voltra. Mármint az Arctic miatt. :D
  4. Húgommal azon a véleményen vagyunk, hogy addig nincs nyár, amíg le nem ülünk a tévé elé egy dinnyével, és nem tartunk egy Másnaposok maratont.. :D
  5. Van egy olyan blogom, ami a barátaimról, és rólam szól.. Meg persze a hülyeségeinkről.
  6. Az igazi nevem Rebeka.. Mily meglepő :)
  7. Túl sokszor káromkodok.. Legalábbis ezt mondják.
  8. Néha rám jön a dili, és csak úgy hajnali fél 2-kor átrendezem a szobám..
  9. Imádok írni, mert olyankor nincs körülöttem semmi, a fantáziámra vagyok szorulva, ami eléggé.. korlátlan.
  10. Furcsa beceneveket kapok a barátaimtól, mint például „Izé”, „Törpilla”, „Bekka Diamond”.

 10. kérdésre a válasz:

1.    Szívesen olvasol más blogokat? Mostanság kevesebbet, de amúgy imádom őket.. Persze csak ha nem valami béna sablon sztoriról van szó..
2.    Mennyi idő, míg megírsz egy részt vagy kigondolod?  Amíg kigondolom az max. egy óra.. Amíg megírom az változó.. Van olyan, hogy amit kitaláltam azt írom le.. Aztán van mikor magától alakul, és teljesen más lesz, mint amit elterveztem.. De általában 2-3 óra.
3.       Sok menő barát vagy egy jó, akinek bármit elmondhatsz? Egy jó! :)
4.      Utaztál már repülővel? Igen, Londonba, ezt is kipipálhatom a bakancslistámról! :D
5.  Ha igen, féltél tőle, ha nem akkor kipróbálnád vagy félsz tőle? Nem féltem, igazából totál nyugodtan ültem, és elmélkedtem.. egészen addig, amíg el nem kezdték magyarázni, hogy ha esetleg vízre zuhannánk, akkor vegyük le a cipőinket.. Ha kiesnek az oxigén maszkok, akkor azokat vegyük fel, mert okkal esnek ki..  Meg sem fordult a fejükben, hogy épségben földre érünk. Bah!
6.    Mi a legnagyobb álmod, amit megszeretnél valósítani?  Hogy legyen majd egy saját könyvem.. Mármint amit én írok! :D
7.  Honnan jött az ihlet a blogodhoz?  Ez hülyén fog hangzani.. de zuhanyzás közben. Valahogy elképzeltem a karaktereket, a helyszínt, utána pedig magától állt össze az egész. Annyit tudtam már az elején, hogy 4 srácból az egyik új lesz, és a főszereplőnek pedig mindenképp lesz egy idegesítő bátyja.. :D
8.      Lassú zenéket hallgatsz szívesebben vagy pörgősebbeket? Mostanában a pörgősek fognak meg..
9.      Szeretsz táncolni? Szeretek, csak hogy is van .. „ Ahogy én táncolok, olyan nép nincs.”
10.  Milyen sportot űzöl, ha űzöl? Röpizek, 5 éve. Alszok, 15 éve.




10 kérdésem:

  1. Szoktál kakaót inni?
  2. Három szóban mi a véleményed a sablon blogokról?
  3. Ha felrobbanthatnál valamit, mi lenne az?
  4. Bal vagy jobb kezes vagy?
  5. Csináltál már illegális dolgot?
  6. Van olyan emléked, amit újra és újra átélve sem unnál meg, mert annyira jó?
  7. Voltál már fesztiválon, és ha igen, akkor min?
  8. Top 5 kedvenc előadó?
  9. Van ciki mániád, vagy szokásod?
  10. Milyen típusú embernek tartod magad egy közösségben? 

Akiknek küldöm:

4 megjegyzés:

  1. Szia nagyon várom már a kövi részt. ;) Egyébként meg hihetetlen szerencsés vagy, hogy járhattál a Volton. ;)) :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Közzéteszeeem, tényleg sajnálom, hogy ennyi ideje nem volt rész! :/

      Becka

      Törlés
  2. szia! imádom a blogot és várom a következő részt. Eddig nem irtam, csak most késztetést érzek arra hogy én is elmondjam: Én is voltam Volt!-on!! 30STM-en voltam!*--* és valami kurva jó buli volt!! első sorból... aaaaww.... :3333 utána Steve Aoki is jó bulit csinált:333
    AM-re is szivessen elmentem volna :/ szerencsés vagy:)) irigyellek egy kicsit :$
    bocs sokat pofázok. Túl nagy szám van:D
    Pusz :*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! :)
      Fuuh, annyira jó volt! Én pár éve a Szigeten voltam 30STM-on.. mentünk már haza, mikor így megálltunk megnézni.. Komoly volt! :D Azért jó lehetett az is.. Arctic-on 20 perccel előtte már küzdöttük magunkat előre.. nagyon sokan voltak. :)
      Már megírtam, nem soká közzéteszem! Tudom, hogy rég volt rész..

      Becka

      Törlés